Projektowanie innowacyjnych usług i narzędzi edukacyjnych

Proces dla szkół i uczelni, które chcą wprowadzić innowacyjne usługi i narzędzia edukacyjne.

 

Jeśli…

  • potrzebujesz pomysłów na przyciągnięcie nowych studentów / uczniów
  • szukasz sposobu, żeby obecni studenci / uczniowie polecali Twoją szkołę znajomym
  • zastanawiasz się, jak wyróżnić się na tle innych placówek

Skorzystaj z kreatywnej metody rozwiązywania problemów i tworzenia innowacji – myślenia projektanckiego (design thinking) – i dowiedz się, czego naprawdę pragną studenci i uczniowie, oraz jak projektować dla nich innowacyjne narzędzia edukacyjne.

 

Jak to wygląda?

  • Pracujemy zespołowo, angażując osoby w różny sposób powiązane z obszarem, w którym ma funkcjonować nowe narzędzie. Mogą to być nie tylko pracownicy placówki, ale również uczniowie, rodzice, a także eksperci zewnętrzni. Dzięki temu zyskujemy szeroką perspektywę i głębsze rozumienie.
  • Zaczynamy od zrozumienia sytuacji, wejścia w buty użytkownika i dokładnego zdefiniowania wyzwania, które chcemy rozwiązać.
  • Wykorzystując kreatywne metody, szukamy pomysłów na rozwiązanie.
  • Prototypujemy i testujemy wybrane pomysły. Wprowadzamy udoskonalenia na podstawie zebranych informacji zwrotnych i znów testujemy, zbliżając się do odpowiedzi.
  • Planujemy wdrożenie nowego rozwiązania.

Czas trwania procesu ustalany jest indywidualnie dla każdego projektu w zależności od założeń. Może sięgać od 1 dnia do kilku miesięcy.

W tym obszarze współpracowaliśmy m.in. z:

IUNTiR
NO BELL
CWRKDiZ
DT WEEK

 

 

 

Kto prowadzi zajęcia?

Ewa Tomczak
Krzysztof Kluza
Krzysztof Kluza
Barbara Bartczak
Barbara Bartczak
Artur Maik

 

Wygląda ciekawie? >> zapytaj o ofertę!