“Akademia Dyrektora” to projekt dedykowany osobom zarządzającym ponadpodstawowymi placówkami edukacyjnymi w powiecie bolesławieckim, który zakłada serię warsztatów rozwijających kompetencje. Celem jest m.in. wprowadzenie liderów w projektancki sposób myślenia i działania.
Na pierwszym, diagnostycznym spotkaniu stworzyliśmy mapę bieżących wyzwań związanych z kadrą, uczniami i rodzicami w zarządzanych przez uczestników placówkach. Dokonaliśmy również pogłębionej analizy najbardziej istotnych obszarów. Efektem powarsztatowym był raport z rekomendacjami, który jest bazą do dalszych działań w ramach Akademii.
Do projektu przystąpiły następujące placówki: I LO, II LO, ZSE, ZSM, ZSOiZ, ZSHiU, ZSB, MDK, Bursa szkolna, PPP i PCEiKK w Bolesławcu.
Projekt “Akademia Dyrektora” realizujemy wraz z European Institute for Intercultural Development na zaproszenie Powiatowego Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu.