Na zaproszenie placówki TAAki Maluch z Poznania przeprowadziliśmy ponadnarodowy zespół merytoryczny przez proces twórczy: od wsparcia na etapie badań, przez analizę zebranych w wywiadach danych, aż do zdefiniowania koncepcji modelu funkcjonowania placówki w oparciu o empatię.
Wypracowane rozwiązanie modelowe omawia podejście pedagogiczne oraz sposoby organizacji i codziennego funkcjonowania z dbałością o relacje pomiędzy dziećmi, personelem i rodzicami.
Opracowanie z opisem modelu dostępne jest bezpłatnie >> tutaj.
.
![](https://dtwszkole.pl/wp-content/uploads/2022/12/01-warsztaty-taaki-maluch-design-thinking-w-szkole-2020-02.jpg)
.
Działania realizowane były we współpracy z partnerami z Danii w ramach projektu „Empatia w edukacji i opiece nad małymi dziećmi” finansowanego poprzez „Ścieżki współpracy – wsparcie dla podmiotów wdrażających współpracę międzynarodową” w ramach działania: 4.3 Współpraca ponadnarodowa, oś IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa.
.
![](https://dtwszkole.pl/wp-content/uploads/2022/12/05-warsztaty-taaki-maluch-design-thinking-w-szkole-2020-02.jpg)
![](https://dtwszkole.pl/wp-content/uploads/2022/12/10-warsztaty-taaki-maluch-design-thinking-w-szkole-2020-02.jpg)