Izabela Błaszkiewicz

 

Z wykształcenia psycholog, pedagog i organizator reklamy z wieloletnim doświadczeniem sprzedażowo-marketingowym. Trener wspomagania rozwoju w oświacie.

Pracowała jako manager w agencji interaktywnej oraz specjalista w działach marketingu firm z różnych branż, gdzie zarządzała setkami projektów w obszarze digital marketingu, IT i innowacji. Projektowała i skutecznie wdrażała digitalowe narzędzia marketingowe: strony www, interaktywne prezentacje, aplikacje, e-sklepy, video itp.

Współpracowała również przy projektach w obszarze doradztwa i szkoleń. Zaprojektowała i przeprowadziła serię szkoleń z e-marketingu i e-commerce dla osób z niepełnosprawnościami i długotrwale bezrobotnych.

Od momentu poznania metody design thinking z pasją przenosi swoje digitalowe kompetencje na obszar edukacji. Interesuję się szczególnie metodami skutecznego budowania zaangażowania oraz tematyką CX (customer experience), która skupia się na ulepszaniu wrażeń, emocji i doświadczeń osób, które wchodzą w kontakt z organizacją.

Do pracy podchodzi z sercem i maksymalnym zaangażowaniem. Każde zadanie traktuje indywidualnie, lubi myśleć „szeroko“ i proponować więcej, niż jest wymagane.

 

Linekdin

 

>> zapraszamy do rozmowy